Möts på The Sparrow Hotel

Möten och event för alla tillfällen

Hos oss blir ett möte aldrig tråkigt. Låt kreativiteten flöda bland macarons i en fransk atmosfär! Vi har konferensrum med teknisk utrustning för arbetsmöten och ombonade salonger för mingel och fest. Allt från framgångsrika affärsmöten, lanseringsevent och legendariska firanden har skett här i våra lokaler.

Hur ser ert drömevent ut? Oavsett om ni vill ha en intim produktlansering eller en somrig kick-off kan vi lova att ert event kommer bli très spectaculaire hos oss på The Sparrow.

Mejla oss så hittar vi på något kul tillsammans!

Edith

Här kan ni mötas i ett av Stockholms charmigaste styrelserum. Hos oss kan kreativiteten flöda och rätt beslut fattas. Bienvenue! 

Storlek: 34 m2
Lämplig för: 12 personer
Utrustning: Teknikutrustning på förfrågan
Mat och dryck: På förfrågan

Le Salon

Le Salon gör era möjligheter oändliga! Här kan möbleringen enkelt anpassas efter era önskemål. När ni hyr Le Salon ingår även den intilliggande juniorsviten. Med salong och svit har ni en perfekt plats för både möte och fest, voilà! 

Storlek: 45 m2 (svit: 38 m2)
Gäster: Stående mingel: 30 (inklusive svit i anslutning). Sittplatser: 12 
Utrustning: Teknikutrustning på förfrågan
Mat och dryck: På förfrågan

Le Garden

Le Garden ligger i anslutning till Sparrow Wine Bar & Bistro och är under sommartid en förlängning av vinbaren. Under juni, juli och augusti kan du här njuta av goda viner, snacks eller något matigare från menyn. Terrassen ligger en trappa upp vid Sparrows lilla innergård. Önskar du boka ytan från event är Terrassen den bästa platsen och tar 60-70 personer för stående mingel och cirka 25 personer sittande middag. Kontakta oss för mer information, dubbelkolla gärna öppettider med oss vid dåligt väder.

 

Le Garden öppnar den 8e juni!

Privata middagar

Letar du efter en lokal för fest, födelsedagsfirande eller en komponerad middag? Vår franska bistro tar 45 sittande gäster och är en perfekt lokal för just detta. Mejla oss så pratar vi vidare om just ditt evenemang.